SMS marketing pomeni "trženje s kratkimi sporočili", ki je sodobna oblika marketinga, ki jo podjetja uporabljajo za pošiljanje promocijskih sporočil strankam.
Prednosti SMS marketinga
SMS marketing ima v primerjavi z drugimi oblikami digitalnega marketinga določene prednosti:
SMS marketing je hiter
Za razliko od marketinga na družbenih omrežjih ali email marketinga vam ni treba oblikovati nobenih slik, ki bi se ujemale z vašo vsebino. Besedilna sporočila imajo tudi nizko omejitev števila znakov, zato vam jih tudi ni treba napisati veliko.
Hitro in enostavno jih je pripraviti in poslati.
SMS sporočila
dosežejo vaše prejemnike hitreje kot objava na Instagramu ali elektronsko sporočilo. Ko vaše stranke prejmejo besedilo, na svoj telefon takoj prejmejo obvestila.
Ima skoraj popolno stopnjo odprtja (t.i. open rate)
Če želite, da ljudje odprejo vaša sporočila, je pošiljanje SMS-ov najučinkovitejši način, da jih k temu spodbudite. Tržna sporočila
uporabniki odprejo v 98 % primerov, kar so skorajda vsi, ki ste jim SMS poslali. Za primerjavo, študija podjetja Mailchimp je pokazala, da je povprečna stopnja odprtosti marketinških e-poštnih sporočil 21,3 %.
Dosega visoke stopnje odzivnosti
Ker je stopnja odprtosti SMS sporočil visoka, je visoka tudi stopnja odzivnosti.
Povprečna stopnja odzivnosti za marketinško sporočilo SMS je
45 %, medtem ko stopnja klikov na e-pošto običajno ne preseže 7 %. Verjetnost, da bodo stranke kliknile na povezavo, ki jo pošljete prek besedila, je v primerjavi z elektronsko pošto bistveno večja.
Strategija SMS marketinga je uporabna za številne namene
Pozdravna besedila
Podobno kot v primeru e-poštnega sporočila dobrodošlice lahko pošljemo
SMS besedilo dobrodošlice, ko se stranka prijavi v naš program zvestobe. Novim prijaviteljem lahko celo ponudimo poseben popust, da jih spodbudimo k ponovnemu nakupovanju pri nas.
Prihodi novih izdelkov
Takoj ko v svojo prodajalno ali spletno stran dodamo nove izdelke, lahko s SMS kampanjo obvestimo uporabnike, da lahko začnejo nakupovati. To je odličen način za spodbujanje prometa in zanimanja za nove izdelke. To običajno storimo enkrat na sezono.
Hitra prodaja
Hitre prodaje so odličen način za nagrajevanje strank, ki so se prijavile v naš program zvestobe. Strankam sporočimo, da poteka časovno omejena razprodaja, do katere lahko dostopajo samo one preko prejetega SMS sporočila. Če jim omogočimo prvi vpogled v nov izdelek, jim pripravimo dostop izključno zanje, kar je odličen način, da pokažemo kako cenimo njihovo odzivnost.
Sezonska prodaja
Ko je čas za čiščenje zalog, pošljemo svojim strankam SMS besedilo, v katerem jih obvestimo o sezonski razprodaji. S programom lahko segmentiramo svoja sporočila po določenih skupinah in tako pošljemo bolj ciljno usmerjena sporočila. Na primer, strankam, ki so v preteklosti pri nas kupile čevlje, pošljemo sporočilo s povezavo do naših čevljev, ki so v prodaji.
Prošnja stranka, da izpolnijo anketo
Ankete so odličen način za pridobivanje informacij o tem, kaj naše stranke pričakujejo od nas. Če želimo povečati možnosti za visoko stopnjo odzivnosti, poskusimo poslati povezavo do ankete preko SMS sporočila namesto preko drugih marketinških kanalov. Preprosto anketo lahko ustvarimo s številnimi spletnimi orodji.
Navzkrižno promoviranje računov v družabnih medijih
Povečevanje števila računov na družbenih omrežjih našega podjetja lahko samo po sebi terja delo za polni delovni čas. V izogib temu lahko izkoristimo svoje občinstvo SMS marketinga, tako da jim pošljemo SMS sporočilo, v katerem jih spodbudimo, naj nam sledijo na družbenem omrežju. Če to združimo še z darilom, ki je povezan s katerim od naših profilov na družbenem omrežju, to še bolj spodbudi uporabnike k njihovi odzivnosti.
Za dodatne informacije ali ponudbo smo vam na voljo.