Optimizacija spletnih strani ali SEO optimizacija (SEO je angleška kratica za “
Search Engine Optimization”) je ključnega pomena za vašo spletno stran ali trgovino in posledično za vaše poslovanje, saj je vaše spletno mesto bolj vidno, kar pomeni več prometa in več možnosti za pretvorbo potencialnih strank v kupce.
Podjetja potrebujejo SEO optimizacijo
Ker so se potrošniki v zadnjih letih množično preusmerili na splet, je prehod podjetij na digitalno tehnologijo neizogiben.
Ne glede na panogo ali velikost podjetja navajamo
15 razlogov, ki pojasnjujejo,
zakaj podjetja potrebujejo SEO, da bi svojo blagovno znamko dvignila na višjo raven:
1. glavni cilj optimizacije spletne strani je pridobitev večjega obiska na spletno stran, preko visoke Google uvrstitve;
2. je stalni proces našega rednega dela, saj se Googlovi algoritmi konstantno spreminjajo
3. Google nas ob rednem delu kotira višje na lestvici konkurentov;
4. če niste na prvi strani, niste zmagovalec klika - zlasti pri rezultatih z nič kliki
5. optimizacijo lahko izvajamo sami, vendar je potrebnega veliko časa in predvsem znanja;
6. organsko iskanje je najpogosteje glavni vir prometa na spletni strani
7. SEO je najboljši način za razumevanje želje potrošnika
8. dobra optimizacija pomeni boljšo uporabniško izkušnjo in s tem gradi zaupanje in verodostojnost
9. lokalni SEO pomeni večjo vključenost, promet in konverzije
10. razumevanje SEO vam pomaga razumeti spletno okolje
11. SEO vpliva na nakupni cikel
12. SEO se nenehno izboljšuje in najboljše prakse se vedno posodabljajo
13. SEO je relativno poceni in stroškovno zelo učinkovit
14. SEO je vrsta odnosa z javnostmi
15. SEO prinaša nove priložnosti
Optimizacija je
sestavljena iz več elementov, kot so tehnična in vsebinska on-site optimizacija, ki jo med drugim sestavljajo tudi ključne besede in za SEO ustrezna vsebina ter off-site optimizacija.
On-site optimizacija
Optimizacija na strani (znano tudi kot On-site SEO) se nanaša na optimizacijo spletnih strani za izboljšanje uvrstitve spletnega mesta v iskalnikih in pridobivanje organskega prometa. Poleg objave ustrezne in visokokakovostne vsebine SEO na strani vključuje tudi optimizacijo naslovov, oznak HTML (naslov, meta in glavo) ter slik. Sestavljajo jo tehnična in vsebinska optimizacija na strani. Za slednjo so pomembne ključne beseda in ustrezna vsebina.
Ključne besede
Ključne besede so besede in besedne zveze, ki jih potencialni uporabniki uporabljajo pri iskanju spletnih vsebin, blagovne znamke pa jih lahko nato uporabijo za povezovanje s potencialnimi uporabniki, ki iščejo njihove izdelke in storitve. Morajo biti
dobro raziskane,
skrbno izbrane in premišljeno uporabljene v vsebini, da bi bile
učinkovite.
Pri izvajanju ključnih korakov raziskovanja ključnih besed je pomembno poiskati tiste, ki imajo
visoko stopnjo iskanja in
nizko konkurenco, ter izbrati kratke ključne besede (kot je pes), dolge ključne besede (kot so rodovniški psi) in lokalne ključne besede (kot so mladiči za prodajo v Posavju), ki jih lahko vključite v vsebino. Poleg primarne ali osnovne ključne besede morate imeti tudi sekundarne in terciarne ključne besede, saj bodo še vedno pomembne pri iskanju vašega podjetja. Nenazadnje ne smemo pozabiti na ključne besede za optimizacijo vseh naslovov, naslovov URL in drugih elementov SEO na strani.
Vsebina
Vsebina je pomemben del optimizacije, saj z njo
dosežete in pritegnete občinstvo. Če ste na primer lastnik vrtnarije in želite povečati svojo prepoznavnost, lahko objavite serijo blogov o vrtnarjenju, izbiri pravih vrst rastlin, nasvetih za gojenje in drugem. Ko bi oseba, ki bi želela vedeti o vrtnarjenju, iskala te informacije, bi se pojavil vaš blog, vi pa bi z zagotavljanjem dragocenih informacij lahko vzpostavili odnos s to osebo. Ko bi ta oseba želela kupiti rastlino, bi bila prva vrtnarija, ki bi ji prišla na misel.
Pomembno je tudi, da je vsebina
izobraževalna, hkrati pa tudi
zanimiva,
relevantna in
primerna za deljenje.
Off-site optimizacija
Optimizacija izven strani ali Off-site SEO se izvaja zunaj vašega spletnega mesta in ne na njem. Glavna tehnika, ki se uporablja za off-site SEO, je gradnja povratnih povezav, saj
kakovostne povratne povezave na vaše spletno mesto z zunanjih spletnih mest sporočajo iskalnikom, da je vaše spletno mesto dragoceno in kakovostno, kar pripomore k izgradnji avtoritete.
Obstaja veliko taktik za gradnjo povratnih povezav, med trenutno najboljšimi praksami pa so
gostujoči blogi, ustvarjanje številnih infografik, ki bodo zelo
pogosto deljene, in uporaba marketinga vplivnežev (angl.
influencer marketing) v vaši vsebini.
Potrebujete pomoč pri optimizaciji vaše spletne strani? Pišite nam in skupaj bomo našli pravo rešitev za vas.