Kot vse v digitalnem svetu je tudi izdelava spletne trgovine precej široko področje, kateremu je treba nameniti stoodstotni fokus, če želimo, da bo izdelana spletna trgovina dosegla želeni učinek.
Trend nakupov se je preselil v domači naslonjač
Svetovni trendi kažejo, da se vse več nakupov opravi preko spletnih trgovin, saj nudijo:
- udobje nakupa iz domačega naslonjača
- nakup brez omejitev delovnega časa in
- preprosta uporaba
- raznolik način plačila
- dostava na dom
Vse bolj pa je treba upoštevati tudi dejstvo, da se je že več kot 60 % branja vsebin, kot tudi spletno nakupovanje, preselilo na pametne telefone. Zato je nujno, da pri izdelavi spletne trgovine upoštevamo koncept “mobile first”.
Kaj je dobro vedeti pri izdelavi spletne trgovine
Ni bližnjic! Izdelava spletne trgovine je proces, ki se po postavitvi na splet ne zaključi! Za resnejšo prodajo in uspešnost na spletu je potrebno veliko truda, časa, testiranja, analiziranja in predvsem znanja. Zgodi se, da se preko nove spletne trgovine vj prvih tednih ali celo mesecih proda zelo malo. Naša praksa je pokazala, da je takrat potrebnega največ dela, da se ugotovi, kaj je narobe in se ustrezno ukrepa. Potrebno je tudi razumeti, da ni enako, če prodajamo izdelek, ki ga kupimo impulzivno kadarkoli, ali pa prodajamo izdelek, ki ga potrebujemo le enkrat letno.
Kakšna je cena izdelave spletne trgovine
Tako kot na vsako stvar, tudi na ceno izdelavo spletne trgovine vpliva veliko dejavnikov, zato jo je pavšalno oceniti, kot velikokrat nekdo pričakuje s slavnim vprašanjem “dajte od oka povedat, koliko stane izdelava spletne trgovine”, zmotno in napačno!
Cena izdelave spletne trgovine dobimo na podlagi vaših želja in pričakovanj. Preden pa začnemo s sodelovanjem, si odgovorite na sledeča vprašanja:
- kakšna je obstoječa konkurenca spletnih trgovin
- kakšne spletne trgovine so vam všeč
- B2B, B2C prodaja ali oboje, kakše so opcije politike cen
- potrebujete rabatni sistem na nivoju kupcev
- potrebujete rabatni sistem na nivoju skupine artikla
- potrebujete rabatni sistem na nivoju artikla
- kakšen je prodajni program, koliko atributov ima, kaj vse vpliva na ceno artikla
- povezava s prodajnim programom (Metakocka, VASCO, SAOP, Pantheon…)
- možnost uvoza in izvoza podatkov
- naprednejše komunikacije in posredovanja naročil
- kakšna bo predstavitev artikla
- enostavna - naziv, kratek opis, slika, cena …
- kompleksna - na prikaz artikla vpliva več atributov
- kakšne oblike spletnega plačevanja želite
- kompleksnost procesa oddaje naročila
- “after sales” opcije: oceni izdelek, komentiraj, oceni UX
Želite kakovostno in sodobno spletno trgovino? Potem nam pošljite povpraševanje.