Digitalni marketing

Sodobno oglaševanje poteka preko digitalnih kanalov in odpira priložnosti manjšim podjetjem, večjim pa pomaga do še boljših rezultatov.

Digitalni marketing spodbuja poslovni uspeh v sodobnem svetu

Na splošno marketing predstavlja prakso prepoznavanja in zadovoljevanja potreb strank. To je še posebej pomembna naloga poslovanja podjetij, saj lahko uspešna trženjska prizadevanja spodbudijo povpraševanja in pritegnejo veliko število strank. Tradicionalni marketinški cikel vključuje analizo tržne usmerjenosti, mešanice izdelkov in poslovnega okolja. Čeprav ima trženje globoke korenine v poslovni zgodovini in kulturi, je digitalni marketing razmeroma nova praksa.

Z razvojem digitalne tehnologije se je razvila tudi nova marketinška praksa, ki je danes konkurenčno podjetje ne sme več zanemariti.

Kaj je digitalni marketing

Digitalni marketing je umetnost in hkrati znanost izkoriščanja digitalnih sredstev za spodbujanje sodelovanja in prodaje vašega proizvoda ali storitve. Tukaj je nekaj glavnih strategij, s katerimi se lahko srečate na svoji poti digitalnega trženja: Ta seznam še zdaleč ni izčrpen, vendar vam daje predstavo o širini možnosti, ki jih imate, ko začnete raziskovati svet digitalnega marketinga.

Je digitalni marketing enostaven?

Na hitro pogledano - ja in hkrati - vsekakor ne. V bistvu digitalni marketing pomeni povezovanje ljudi na digitalni ravni. V teoriji bi moralo biti to precej preprosto - izdelamo spletno stran, dodamo prepričljivo vsebino in morda nekaj izdelkov, ki jih želimo prodati. Naša idealna stranka najde našo spletno stran, navdušijo jo slike in opisi izdelkov, opravi nakup in postane stranka za vse življenje. Enostavno, kajne? V resničnem življenju žal ni tako.

Pri digitalnem marketing pogosto v zakulisju potekajo zapleteni procesi med tržniki in tehničnimi gurusi, ki stalno posodabljajo ali celo ustvarijo novo programsko opremo in storitve, ki olajšajo te procese in izboljšajo uporabniško izkušnjo. Medtem ko lahko skoraj vsakdo z nekaj dela ustvari hitro spletno stran in jo objavi, je za optimizacijo vsebine na strani, zagotovitev, da so besedila in slike privlačne za oči, da je ponudba prepričljiva in hkrati verodostojna in da ste v iskalnikih na prvih nekaj mestih, da lahko na stran privabite obiskovalce, potrebno veliko časa, znanja in spretnosti.

4 ključne komponente digitalnega marketinga?

Strokovnjaki trdimo, da obstaja veliko več sestavin digitalnega marketinga, vendar so te 4 ključne komponente osnova vsake sodobne strategije digitalnega marketinga.

Vsebinski marketing

Iskalniki obožujejo vsebino. Želijo vsebino, ki je prepričljiva, pomembna za iskalca, pogosto posodobljena in obogatena. Vsebinski marketing vključuje raziskovanje ključnih besed, pisanje člankov, izboljšanje opisa izdelkov in storitev na vašem spletnem mestu ter ustvarjanje izobraževalnih vsebin, ki bodo vaše občinstvo prisilile k globljemu sodelovanju z vami.

Optimizacija za iskalnike ali SEO (angl. Search Engine Optimization)

Obstajajo taktike za optimizacijo za iskalnike na spletnem mestu in zunaj njega, dobri digitalni tržniki pa bodo delali na obeh straneh enačbe. SEO na spletnem mestu zagotavlja, da je vaše spletno mesto pravilno razvito z ustrezno vsebino, ki je privlačna za iskalnike. Optimizacija zunaj spletnega mesta se nanaša na vse ukrepe, ki jih izvajate za svoj proizvod ali sotritev in se odvijajo zunaj vaše spletne strani. To zajema spodbude k povezovanju z vašimi proizvodi ali storitvami in objavljanje vsebine na različnih mestih po spletu, ki vključuje povezave, ki vodijo nazaj na vaše spletno mesto.

Marketing na družbenih omrežjih ali SMM (angl. Social Media Marketing)

Obstajata dve ključni obliki trženja na družbenih omrežjih: plačljivo in organsko. Plačano trženje na družbenih omrežjih vključuje oglase, ki jih vsi poznamo in obožujemo, vključuje pa tudi plačljive možnosti za usmerjanje novih oboževalcev na vašo stran ali blagovno znamko. Ob njih opazimo oznako "Sponzorirano" ali "Oglas".

Organski družbeni mediji so nekoliko bolj izmuzljivi, vendar je zaradi tega tudi bolj zabavno jih izvajati. Organski doseg pridobite, ko vaša vsebina izobražuje ali obvešča svoje občinstvo, pri čemer bralcu zagotavlja, da uporabljate in delite vsebino, ki jo sami ustvarite. To je lahko v obliki nakupa nečesa na vašem spletnem mestu po ogledu objave ali pa bralec zasebno ali javno objavi informacije o vašem izdelku ali storitve v svojih družabnih profilih.

Marketing v iskalnikih ali SEM (angl. Search Engine Marketing)

Marketing v iskalnikih je tisto, ki ga mnogi označujejo kot tradicionalno digitalno trženje. Oglasi so pozicionirani v iskalnikih, kot sta Google in Bing, tako da ko uporabnik išče odgovor na določeno vprašanje, se plačani oglas z vašo vsebino postavi na vrh strani z rezultati iskanja.

Se ne znajdete v kompleksnem svetu digitalnega marketinga? Pišite nam in skupaj bomo našli pot do najboljše optimizacije.
 

Hotel Leonardo

Univerzal

Tinex

Okusi Posavja

Parketarstvo Ravbar

Hiša Linhart

SB Novo Mesto

Portal Dogaja.info

Vulkanizerstvo Furlan

VIVO catering

Trendlight

BubkaBar

Gostilna Strniša

TEVE PTUJ

Komunala Brežice

Restavracija Amor

KOLESARSKI CENTER SEVNICA

Digitalni turizem

Plesno društvo Imani

Butters

POLYMER GROUP

Plus Rešitve

Dolenjske Lekarne

STOPAR DESIGN

ZD Novo Mesto

TOMAS TRANS

Mplus 2000

AlpeadriaBooker

KOČEVAR IN SINOVI

Blooming

SKIRO INŽENIRING

Obzorje

Ošterija Debeluh

Rofi shop

Predikat

Kovinocrom

ABC NET

Gurman

Jaka&i

BikeBrothers

VISIT KRŠKO

naino

<
>
16
16let izkušenj
200 +
200+uspešnih projektov
200 +
200+poslovnih partnerjev
×