Blog

Spremljajte naše koristne nasvete in aktualno ponudbo.

Prihaja Google Analytics 4. Pa ste nanj tudi pripravljeni?

Google s 1. julijem 2023 ukinja storitev Universal Analytics (UA), zato številne organizacije že prehajajo na Google Analytics 4 (GA4). 

Če še niste slišali, bo GA4 povsem drugačna analitična platforma in ni združljiva s trenutno različico Universal Analytics, zato po 01.07.2023 prenos podatkov iz UA v GA4 ne bo več mogoč.

Kaj je torej GA4, kako se razlikuje od UA, kaj to pomeni za vas in kako se pripravimo nanj? O tem si preberite v nadaljevanju.

Kaj je Google Analytics 4

Google Analytics 4 (GA4) je najnovejša različica Googlove analitične platforme. Zasnovan je tako, da zagotavlja celovitejši in natančnejši pogled na vedenje uporabnikov na spletnih mestih in v aplikacijah. 

Z GA4 boste imeli globlji vpogled v vedenje uporabnikov, boljšo segmentacijo in izboljšano natančnost pri poročanju. Poleg tega boste lažje razumeli, kako stranke komunicirajo z vašim spletnim mestom ali aplikacijo, pa tudi kako se odzivajo na marketinške akcije.

Prehod iz UA na GA4

Morda ste še na stari analitiki in odlašate s prehodom, vendar je skrajni čas, da začnete uporabljati Google Analytics 4 in se pripravite na prihodnost.
Že slišimo vaše komentarje v smislu »zadnjih nekaj let je bilo že dovolj sprememb«, vendar nam bo GA4 pomagal življenje olajšati. Tehnologija se je v zadnjih nekaj letih zelo spremenila, Google Analytics 4 pa je zasnovan tako, da se bo s temi spremembami spopadel.

Če nameravate s prehodom počakati do zadnjega trenutka, vas moramo opozoriti, da boste izgubili vse pretekle podatke v Universal Analytics, kar je še en dober razlog, da začnete uporabljati GA4 že zdaj. Čim prej boste prešli nanj, tem lažje vam bo.

Zdi se kot velik zalogaj in morda ne veste kje sploh začeti, vendar vam lahko pomagamo, zato berite dalje in ne oklevajte stopiti v stik z nami.

Kaj lahko pričakujete od GA4

Več nadzora in bolj izpopolnjeni vpogledi

Novi in izboljšani GA4 omogoča večji nadzor nad tem, koga in kaj merite ter kako te podatke uporabljate. Že ob prvi uporabi boste opazili novo poenostavljeno nadzorno ploščo z dostopom do poglobljenih poročil kot kdajkoli prej. 

Zdaj lahko ustvarite občinstva, lijake, nadzorne plošče in poročila po meri, in s tem merite tisto, kar je pomembno za vaše podjetje. Google je vložil tudi v mogočno umetno inteligenco, ki pripravlja nove metrike - pomislite na napovedovanje prihodkov ter verjetnost odhodkov. To bo neverjetna pridobitev za optimizacijo marketinških proračunov.

Novi načini merjenja

Ena največjih sprememb v GA4 je, da bomo merili dogodke, ki bodo omogočali merjenje določene interakcije, kot na primer kdaj nekdo naloži stran, klikne na določeno povezavo ali izvede nakup. Ta premik pri merjenju potrjuje, da bomo zbirali bolj smiselne podatke in da bo spremljanje ogledov strani kot "najvišja prioriteta" postala preteklost.

Zbogom piškotki

Trenutno se največ govori o odhodu piškotkov tretjih oseb v brskalniku Chrome. Google je leta 2020 napovedal, da se bo oddaljil od piškotkov in poiskal nove načine sledenja in podporo potrebam uporabnikov. Dan D je zdaj prestavljen na konec leta 2024, vendar tržniki še vedno ugotavljamo, kako bo videti življenje v svetu brez piškotkov zunanjih uporabnikov. GA4 je pomemben del tega vprašanja, saj vam omogoča sledenje aktivnosti uporabnikov, ne da bi se pri tem zanašali na piškotke. GA4 je zasnovan tako, da se prilagaja svetu, ki spoštuje zasebnost.

Beleženje IP naslovov 

Beleženje IP naslovov (IP Address Logging) je v celoti odpravljeno, vsa obdelava za lokacije pa bo potekala in se prenesla v GA4. To izpolnjuje zahteve GDPR in zagotavlja, da ne bo prišlo do težav s skladnostjo v obliki prenosa prepoznavnih osebnih podatkov.

Kako se GA4 razlikuje od UA

Google Analytics 4:

Izkoristite integracijo s programom BigQuery, da boste lahko pridobivali analitične podatke in jih potem koristno uporabili. Ta možnost je bila prej na voljo le pri plačljivi različici analitike, Google 360.

V GTM imejte drugačno kodo za sledenje in oznako predloge. Podatke iz UA namreč ne morete "preseliti" v GA4, temveč morate ustvariti povsem ločeno lastnost (property). To velja tudi za oglaševalska občinstva (tudi ta bo treba ponovno ustvariti v GA4).

Čas je, da začnete z migracijo

Čeprav se ta sprememba zdi kot velik zalogaj, jo vidimo kot dragoceno priložnost za razmislek o tem, kako uporabljamo Google Analytics. To je čas, da se poglobimo ne le v to, kaj merimo, temveč se vprašamo zakaj to merimo in kako uporabljamo pridobljene podatke.

Če se vam vse skupaj zdi preobsežno, ne skrbite - tu smo, da vam pomagamo. Ne odlašajte, naša ekipa strokovnjakov za Google Analytics lahko začne s splošno oceno vaše trenutne storitve Universal Analytics in zagotovi, da kar najbolj izkoristite trenutno zbiranje podatkov. 

Pomagamo vam pri nastavitvah GA4, da bo pravilno nameščena od samega začetka in da od zdaj naprej sledite pravim podatkom. Želite izvedeti več ali potrebujete pomoč? 

Pišite nam in dogovorili se bomo za vaš prehod na novi Google Analytics 4.

Ekipa Etrend, 4. april 2023
 

Kako rezervacijski sistemi revolucionirajo poslovanje in zakaj so postali nepogrešljivo orodje za učinkovito rast in razvoj podjetij v digitalni dobi.

Katere tehnologije se najbolj uveljavljajo? Kateri so najpomembnejši trendi, na katere se morajo vodje podjetij pripraviti?

Kateri trendi digitalnega marketinga se bodo pojavili v letu 2023? Kako lahko mala podjetja te trende izkoristijo v svojo korist? Kako pridobiti pomoč pri digitalnem marketingu?

Digitalna tehnologija je globoko posegla v naša življenja. Skorajda ni področja, kjer se digitalizacija ne bi vsaj pojavila, če ne že močno uveljavila, tudi v turizmu.

Hiša Linhart

Tinex

Gurman

Plesno društvo Imani

BikeBrothers

Butters

Jaka&i

Digitalni turizem

Portal Dogaja.info

Rofi shop

ABC NET

VISIT KRŠKO

Komunala Brežice

Vulkanizerstvo Furlan

Hotel Leonardo

ZD Novo Mesto

naino

Ošterija Debeluh

BubkaBar

Obzorje

SKIRO INŽENIRING

Kovinocrom

SB Novo Mesto

Gostilna Strniša

Mplus 2000

Okusi Posavja

TOMAS TRANS

KOČEVAR IN SINOVI

Trendlight

AlpeadriaBooker

Predikat

Parketarstvo Ravbar

Univerzal

TEVE PTUJ

KOLESARSKI CENTER SEVNICA

Dolenjske Lekarne

Blooming

Plus Rešitve

VIVO catering

POLYMER GROUP

STOPAR DESIGN

Restavracija Amor

<
>
16
16let izkušenj
200 +
200+uspešnih projektov
200 +
200+poslovnih partnerjev
×