Blog

Spremljajte naše koristne nasvete in aktualno ponudbo.

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh. Kaj morate vedeti?

S 26. januarjem 2023 je začela veljati nova zakonodaja (Zakon o varstvu potrošnikov - ZVPot-1), ki prinaša pomembno spremembo pri prikazovanju popustov v spletnih trgovinah.

Ključna novost: Pri vsakem popustu je treba prikazati najnižjo ceno, ki jo je izdelek imel v zadnjih 30 dneh pred znižanjem. To pravilo preprečuje zavajajoče akcije, kjer trgovci tik pred popustom umetno dvignejo cene in nato oglašujejo "velike" popuste.

Kdaj morate prikazati najnižjo ceno?

Primer pravilnega prikaza

Primer 1: Izdelek je bil v zadnjih 30 dneh že cenejši kot zdaj Pravilni prikaz:

Redna cena: 120 € → Akcijska cena: 100 €
Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 90 €

To pomeni, da če je bil izdelek pred popustom že prodajan po nižji ceni kot zdaj, je treba to prikazati.

Primer 2: Izdelek ni bil cenejši v zadnjih 30 dneh Pravilni prikaz:
Redna cena: 120 € → Akcijska cena: 100 €
Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 120 €

Kako to implementirati v spletni trgovini?

Ali obstajajo izjeme?

Zakon velja za vse oblike znižanj, vključno s popusti, promocijami in posebnimi ponudbami. Izjema so izdelki s hitrim rokom uporabe (npr. živila), kjer je lahko drugačna ureditev.

Zaključek

Nova ureditev povečuje preglednost in preprečuje zavajanje potrošnikov. Spletni trgovci morajo zagotoviti, da je pri vsakem popustu jasno navedena najnižja cena v zadnjih 30 dneh, sicer tvegajo globe in inšpekcijske ukrepe.

Zato je priporočljivo čim prej prilagoditi sistem spremljanja cen in zagotoviti avtomatski prikaz pravilnih podatkov.

Za podjetje GMT EVENTS smo zasnovali sodobno, vizualno dovršeno in mobilnikom prijazno spletno stran, ki obiskovalcem ponuja hitro in enostavno pot do vseh ključnih informacij o storitvah podjetja.

Kako rezervacijski sistemi revolucionirajo poslovanje in zakaj so postali nepogrešljivo orodje za učinkovito rast in razvoj podjetij v digitalni dobi.

SEO optimizacija je ključna za povečanje spletne vidnosti, privabljanje ciljno usmerjenih strank in dolgoročni poslovni uspeh.

Poletni meseci omogočajo več časa za kreativno in temeljito prenovo vaše spletne strani, kar bo izboljšalo uporabniško izkušnjo in vašo konkurenčnost.

Mplus 2000

Digitalni turizem

Portal Dogaja.info

Butters

SB Novo Mesto

Dolenjske Lekarne

KOLESARSKI CENTER SEVNICA

TEVE PTUJ

SKIRO INŽENIRING

Gostilna Strniša

Jaka&i

ABC NET

Trendlight

Gurman

Vulkanizerstvo Furlan

Obzorje

POLYMER GROUP

Kovinocrom

Univerzal

VIVO catering

Okusi Posavja

Predikat

Tinex

Plus Rešitve

BikeBrothers

Parketarstvo Ravbar

naino

Blooming

TOMAS TRANS

ZD Novo Mesto

BubkaBar

Plesno društvo Imani

Ošterija Debeluh

Restavracija Amor

Hiša Linhart

Hotel Leonardo

KOČEVAR IN SINOVI

STOPAR DESIGN

Rofi shop

AlpeadriaBooker

Komunala Brežice

VISIT KRŠKO

<
>
16
16let izkušenj
200 +
200+uspešnih projektov
200 +
200+poslovnih partnerjev
×