Blog

Spremljajte naše koristne nasvete in aktualno ponudbo.

Izboljšajte uporabniško izkušnjo na svojem spletnem mestu

V današnjem digitalnem svetu se večina interakcij med podjetji in strankami odvija na spletu. Obiskovalci spletnih mest pričakujejo, da bodo te strani intuitivne, učinkovite in prijetne za uporabo. Ko se te pričakovanja ne izpolnijo, lahko uporabniki hitro zapustijo spletno mesto in se obrnejo k konkurenci. Vendar se mnogi sprašujejo, zakaj je UX dejansko tako pomemben?

Zakaj je uporabniška izkušnja ključnega pomena

Prvi vtisi štejejo

Prvi vtis, ki ga uporabnik dobi od vašega spletnega mesta, lahko močno vpliva na njegovo odločitev, ali bo ostal ali šel drugam. V nekaj sekundah lahko uporabnik oceni, ali je vaše spletno mesto preprosto za uporabo, estetsko privlačno in informativno.

Povečano zadovoljstvo uporabnikov

Uporabniki, ki imajo pozitivno izkušnjo z spletnim mestom, so bolj verjetni, da bodo zadovoljni z izdelkom ali storitvijo, ki jo ponuja podjetje. Dobra uporabniška izkušnja lahko pomaga pri ustvarjanju pozitivnih čustev in mnenj o vaši blagovni znamki.

Povečana zvestoba uporabnikov

Dobra uporabniška izkušnja pomeni, da se bodo stranke vračale in postale zveste vaši blagovni znamki. To lahko privede do večjih prodajnih prihodkov in zmanjšanja stroškov pridobivanja strank.

Povečana konverzija

Optimalno oblikovano spletno mesto pripomore k večji verjetnosti, da obiskovalci postanejo kupci. To lahko dosežemo z jasnimi pozivi k dejanju, enostavnimi postopki nakupa in ustrezno vsebino.

Povečana prepoznavnost blagovne znamke

Ugled in prepoznavnost blagovne znamke se lahko izboljšata z odlično uporabniško izkušnjo. Uporabniki, ki imajo pozitivno izkušnjo z spletnim mestom, so bolj verjetno, da bodo priporočili vašo blagovno znamko drugim.

 

Kako izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem mestu

Uporabniška izkušnja postaja ključni element poslovnega uspeha


V svetu, ki se vedno bolj zanaša na digitalno interakcijo, uporabniška izkušnja ni več le dopolnilo, ampak postaja ključni element odločitve na spletu. 

Trendi, kot je ocenjevanje izkušenj nakupa, se utrjujejo in postajajo standard, ki potrošnikom omogoča, da se informirano odločajo in delijo svoje izkušnje z drugimi. Ta kolektivni glas strank daje podjetjem dragocene povratne informacije in spodbuja k nenehnemu izboljševanju. 

V času, ko je konkurenca le klik stran, ni dovolj, da ponudimo le produkt ali storitev - moramo zagotoviti izjemno uporabniško izkušnjo. Podjetja, ki to prepoznajo in vlagajo v izboljšanje uporabniške izkušnje, bodo tista, ki bodo izstopala in si pridobila dolgoročno zvestobo strank.

Če želite biti del prihodnosti, kjer uporabniška izkušnja definira poslovni uspeh, se obrnite na nas in skupaj bomo izboljšali digitalno pot vaših strank!

Ekipa Etrend, 25.10.2023

V gostinski panogi, kjer digitalizacija in spletna prisotnost odločata o uspehu, je izjemno pomembno, da se vaša restavracija izkaže.

Digitalni trendi uporabniške izkušnje, ki bodo prevladovali na trgu v letu 2024.

Katere tehnologije se najbolj uveljavljajo? Kateri so najpomembnejši trendi, na katere se morajo vodje podjetij pripraviti?

Kateri trendi digitalnega marketinga se bodo pojavili v letu 2023? Kako lahko mala podjetja te trende izkoristijo v svojo korist? Kako pridobiti pomoč pri digitalnem marketingu?

Hotel Leonardo

Trendlight

ZD Novo Mesto

Obzorje

Tinex

Gurman

Restavracija Amor

AlpeadriaBooker

Hiša Linhart

Plus Rešitve

BubkaBar

Digitalni turizem

SB Novo Mesto

TOMAS TRANS

Rofi shop

VIVO catering

naino

Portal Dogaja.info

Butters

Univerzal

Gostilna Strniša

Parketarstvo Ravbar

POLYMER GROUP

KOČEVAR IN SINOVI

Okusi Posavja

Dolenjske Lekarne

Komunala Brežice

BikeBrothers

Jaka&i

Mplus 2000

Vulkanizerstvo Furlan

SKIRO INŽENIRING

Plesno društvo Imani

Blooming

Predikat

Ošterija Debeluh

STOPAR DESIGN

ABC NET

VISIT KRŠKO

Kovinocrom

TEVE PTUJ

KOLESARSKI CENTER SEVNICA

<
>
16
16let izkušenj
200 +
200+uspešnih projektov
200 +
200+poslovnih partnerjev
×