Pogoji sodelovanja

Prosimo vas, da si jasno preberete spodaj navedene pogoje sodelovanja! Nudimo korektno poslovno sodelovanje in to pričakujemo tudi od vas!

1. OBVEZNOSTI NAROČNIKA IN RAZJASNITEV PRAVIC

člen 1.1.
Izvajalec si z navedbo pogojev prizadeva izključno kakovostnejše in hitrejše izvajanje storitev, vzpostavitev korektnega in dolgoročno uspešnega poslovnega odnosa, s katerim postanejo obe strani (izvajalec - naročnik) uspešnejše.
Izvajalec verjame, da obstaja verjetnost različne interpretacije posameznih pogojev, zato za vse navedene pogoje velja tudi "zdrava pamet" in upoštevanje dobrih poslovnih običajev.
Se pravi, da je tako izvajalcu kot naročniku jasno, da le vzajemno sodelovanje in upoštevanje dogovorov vodi do uspešnega sodelovanja in boljših poslovnih rezultatov obeh strani.

člen 1.2.
V okviru svoje dejavnosti podjetje ETREND d.o.o. (v nadaljevanju izvajalec) izdeluje, razvija in trži digitalne storitve in druge storitve z IT povezano dejavnostjo. Poslovno sodelovanje se izvaja na način, ki ga opisuje ta dokument.

člen 1.3.
Naročnik storitev izvajalca so lahko: podjetja (pravne osebe), posamezniki (fizične osebe) in društva (v nadaljevanju naročnik).

člen 1.4.
Predmet storitve izvajalca so storitve povezane z digitalnim marketingom (izdelava spletnih strani, izdelava spletnih sistemov (B2B, B2C, …), marketinško svetovanje, programski razvoj po naročilu), dejavnosti spletnega oglaševanja. Spornih rešitev (spletne strani z neprimerno vsebino, …) izvajalec ne izvaja.

člen 1.5.
Izvajalec si prizadeva za dolgoročno uspešno sodelovanje in ceni čas, ki ga naročnik nameni za predstavitev, zajem zahtev, raznih skupinskih tehnik, ki pripeljejo do novih idej in tako uspešnejše rešitve. Po uspešno zaključenem projektu je naročniku zagotovljena pomoč in podpora.

člen 1.6.
Navedene (predstavljene) cene storitev izvajalca so fiksne in niso predmet pogajanja. Dogovor o ceni (večji projekti, predplačilo) ni izključen. Izvajalec nudi odlične rešitve (po zahtevah naročnika in dobrih praksah izvajalca) po ugodnih cenah.

člen 1.7.
V primeru »skupnega« jezika naročnik in izvajalec skleneta dogovor o sodelovanju. Izvajalec naročnika s pogodbo, izjemoma to ne velja v kolikor je to izrecna želja naročnika oz. specifičen dogovor o dolgoročnem poslovnem sodelovanju in prevzemu določenih digitalnih aktivnosti na mesečni ravni (pogodba o sodelovanju, NDA, ...).

člen 1.8.
Ob naročilu storitev ponudnik pošlje naročniku ponudbo na naročnikov e-poštni naslov, ki ga je naročnik navedel ob povpraševanju, po telefonu ali pa je iz njega povpraševal. Poslovno razmerje se smatra za sklenjeno oziroma ponudnikova ponudba za sprejeto z dnevom nakazila naročnika na transakcijski račun ponudnika. Pogodba je sklenjena kot pogodba na daljavo in vključuje izvajalčevo zasebnost in varnost (objavljena na izvajalčevi spletni strani) ter te pogoje poslovanja.
Poslovno razmerje je sklenjeno oziroma ponudba sprejeta pod razveznim pogojem, to je, če izvajalec v treh (3) delovnih dneh poslovnega razmerja ne odpove. Izvajalec in naročnik soglašata, da je odpoved  lahko poslana po e-pošti. Ponudba predstavlja sestavni del poslovnega razmerja med ponudnikom in naročnikom.
Če ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med naročnikom in izvajalcem izrecno določeno drugače, se pogodba sklepa za nedoločen čas, vendar pa si izvajalec izrecno pridržuje pravico do spremembe cene in drugih pogojev za uporabo storitev v času trajanja pogodbe, za kar bo stranki poslal novo ponudbo oziroma predhodno obvestilo na elektronski naslov.

člen 1.9.
V kolikor naročnik ne poravna svojih obveznosti v roku in po večkratnih obvestilih s strani izvajalca (opomin, obvestilo po e-pošti, telefon), si izvajalec pridružuje pravico do začasnega ali trajnega izklopa naročnikovih storitev. Naročnik krije stroške za ponovno vzpostavitev! Ponovna vzpostavitev storitev ni mogoča pred plačilom vseh zapadlih obveznosti in stroškov vzpostavitve.

člen 1.10.
Izvajalec si pridružuje pravico do prekinitve sodelovanja v kolikor je zaznati kakršnekoli kršitve pogojev poslovanja. Izvajalec si prizadeva za sporazumen preklic sodelovanja in se zavezuje, da bo zagotovil nemoteno delovanje spletne strani in drugih s ponudbo vezanih storitev naročnika, v kolikor pride do preklica po opravljeni storitvi (naročnik storitev že uporablja).

člen 1.11.
Za morebitne napake v dokumentu (pravopis, dvoumnost, ...) izvajalec ne odgovarja in izrecno velja 1.1. člen tega dokumenta.

člen 1.12.
Naročnik in izvajalec bosta vse morebitne spore reševala sporazumno, v nasprotnem primeru je za spore pristojno okrajno sodišče v Krškem.

2. OBVEZNOSTI NAROČNIKA IN RAZJASNITEV PRAVIC

člen 2.1.
Plačilna disciplina, se pravi, poravnati vse obveznosti v dogovorjenih rokih. Obveznosti lahko nastanejo iz naslova pogodbe, dodatnih del, ažuriranja in podobno. Vse obveznosti, ki nastanejo ali bi lahko nastale so naročniku znane v naprej in jih le ta predhodno potrdi (pogodba, ponudba, potrditev po e-pošti v kolikor gre za posodobitve, urejanja, ...).

člen 2.2.
Zagotovitev ene kompetentne osebe za dajanje navodil in potrditve vmesnih korakov razvoja s strani izvajalca. Izvajalec upošteva vsa navodila izključno od te osebe. V primeru sprememb je naročnik dolžan o tem obvestiti izvajalca.

člen 2.3.
Vsa navodila in potrditve s strani naročnika (potrditve, zahteve po spremembah, nova dela, …) so veljavna le v primeru, da so poslana na e-naslov izvajalca - info@etrend.si oz. dotični e-naslov znotraj domene etrend.si s katero naročnik komunicira.

člen 2.4.
Zagotovitev potrebnega materiala za izvedbo naročila. Ves material (besedila, slike, …) se naložijo na:
  • Google Drive,
  • Dropbox ,
  • FTP naročnika.
drugih oblik doboave potrebnega za izvedbo naročila izvajalec ne upošteva.

Obvezen je pripis na kaj se poslani podatki nanašajo. Podatki morajo biti urejeni.
Za urejeno obliko se šteje jasna in nedvoumna urejenost podatkov, se pravi, da so jasni vsakomur!

člen 2.5.
Vse spremembe, ki se štejejo kot grobi posegi v dogovorjeno logiko (funkcionalnosti, celostne podobe, …) po predhodni potrditvi s strani naročnika v procesu razvoja, se obračunajo glede na vrsto in čas dodatnega dela. Za grobe posege se štejejo vsi posegi, ki terjajo več kot 30 minut dela.

člen 2.6.
Naročnik je dolžan vse spremembe natančno predstaviti izvajalcu. Izvajalec si prizadeva za kakovostno komunikacijo, saj lahko na takšen način zagotovi hitre in cenovno ugodne spremembe. Izvajalec se zavezuje opozoriti na vse morebitne pomanjkljivosti želenih sprememb.

člen 2.7.
Naročnik ima pravico do reklamacije (v kolikor do nje pride, glede na to, da se koraki izdelave potrjujejo sproti) na opravljeno storitev. Pod reklamacijo se ne štejejo koraki, ki so bili predhodno potrjeni s strani naročnika. Upoštevajo se izključno reklamacije, ki so poslane na e-naslov (naveden v ponudbi) v osmih delovnih dneh (8 dni) po končanem delu s strani naročnika. V nasprotnem primeru se vsi komentarji in pripombe ne štejejo pod reklamacijo in jih izvajalec ni dolžan upoštevati.

člen 2.8.
V kolikor naročnik po plačilu predračuna ne zagotovi potrebnih podatkov za izdelavo predmeta ponudbe v roku štirih delovnih dneh (4 dni), se rok razumno podaljša glede na stanje novih in obstoječih poslov s strani izvajalca, oz. drugih nepredvidljivih razlogov.

člen 2.9.
Naročnik se zavezuje, da bo vsa dela z izvajalcem opravljal skrbno in vestno. Naročnik si prizadeva za učinkovito komunikacijo z izvajalcem in dolgoročno uspešno sodelovanje, ki izhaja iz medsebojnega zaupanja in upoštevanja dobrih poslovnih običajev.

člen 2.10.
V primeru, da naročnik odstopi od sodelovanja iz kakršnega koli razloga pred koncem projekta, je dolžan poravnati vse stroške dela, ki so nastali z delom izvajalca, do dneva prekinitve sodelovanja.

3. ODGOVORNOST IN OBVEZNOST IZVAJALCA

Obseg storitev izvajalca:
  • analiza digitalnih trendov
  • izdelava načrta
  • izdelava spletnih rešitev
  • izdelava intranet rešitev
  • izdelava mobilnih aplikacij
  • programiranje po naročilu
člen 3.2.
Izvajalec ni zadolžen za pisanje in prevajanje besedil v kolikor to ni navedeno v ponudbi oz. predhodno dogovorjeno in naročeno s strani naročnika.

člen 3.3. Izvajalec je dolžan in se zavezuje svetovati naročniku po najboljših močeh in mu pomuditi točno tisto, kar si želi in kar izvajalec meni, da potrebuje (podkrepi z dejstvi in primeri dobrih praks).

člen 3.4.

Izvajalec je upravičen:
  • zaračunavati obveznosti po ponudbi, ceniku ali dogovoru
  • do plačila izdanih računov za opravljeno storitev
  • po predhodnem opozorilu (ali ne) začasno ali trajno odstraniti spletno stran v kolikor je zaznati kakršnokoli kršitev pogojev poslovanja
  • vsa dodatna dela obračunati na pošten način v skladu z veljavnim cenikom ali dogovorom.
člen 3.5.
Izvajalec za potrebe strežniških kapacitet sodeluje z zanesljivimi podjetji, ki zagotavljajo kvalitetne strežnike in varnost podatkov. Izvajalec ni lastnik strežniške opreme. Izvajalec opravi vsa dela povezana z namestitvijo spletne strani na strežnik, kakor tudi spremlja vsa pomembna obvestila vezano na varnost in posodobitve.

člen 3.6.
Izvajalec ni odgovoren za prekinitve delovanja spletne strani, izgubo podatkov spletne strani, v kolikor so vzroki za omenjene napake povezani z vzdrževalnimi deli strežnika, dogodki na katere ni mogoče vplivati, oziroma če gre za dogodke, za katere izvajalec ni odgovoren ali ni bil opozorjen. Izvajalec se obvezuje, da bo odpravil vse morebitne napake v najkrajšem možnem času.

člen 3.7.
Zakup strežnika in domene velja za dobo enega leta (v kolikor ni dogovorjeno drugače). Obveznost registracije domene in strežnika se poravna v naprej in sicer za dobo enega leta (v kolikor ni navedeno drugače). O poteku domene in strežnika izvajalec obvesti naročnika vsaj 14 dni pred iztekom in izda predračun za poravnavo obveznosti zakupa ali gostovanja. V kolikor se obveznosti ne poravnajo do roka, se storitve samodejno izključijo! Ob ponovni vzpostavitvi nastanejo dodatni stroški.

člen 3.8.
Izvajalec ne odgovarja za dogodke ali škodo, ki bi utegnila nastati zaradi slabih navodil, težav z zunanjimi entitetami ali drugih dejavnikov, katerih ni bilo mogoče predvideti. Izvajalec ne odgovarja za posredno ali neposredno nastalo škodo z uporabo storitev.

člen 3.9.
Izvajalec se zavezuje, da bo z vsem gradivom ravnal vestno.
Vsi podatki, ki jih izvajalec zbira o naročniku:
  • naziv pravne osebe (naročnika)
  • ime in priimek odgovorne osebe
  • naslov naročnika
  • kontaktni podatki naročnika (telefon, e-pošti)
  • drugi podatki v soglasju z naročnikom so poslovna skrivnost in jih pod nobenimi pogoji ne bo posredoval tretjim osebam
Izvajalec ne uporablja osebnih podatkov za nikakršne druge namene, kot izključno za poslovno komuniciranje in obveščanje o pomembnih novostih.

Za dostop do osebnih podatkov tretjih oseb (poslovnih partnerjev, kupcev in drugih oseb), ki so v poslovnem odnosu z naročnikom in ima izvajalec dostop do teh podatkov (podatkovna baza, aplikacija, …), se izvajalec zavezuje, da ne bo nikoli dostopal, oziroma v nobenem primeru uporabljal teh podatkov.
Izvajalec lahko dostopa do teh podatkov le v primeru, kadar gre za pogodbena dela, ki so naročena s strani naročnika in tudi takrat se dostop nanaša izključno na pravice:
  • Posodobitve (gesla, naslova, …), če je prišlo do napake ali uporabnik ne zna
  • Posodobitve uporabnikovih nastavitev (rabati pri spletnih trgovinah, pravice do dostopov, ...)
  • Kopiranje podatkov (v nove tabele, izvoz podatkov za potrebe naročnika, ...)
člen 3.10.
V primeru, da se naročnik odloči za drugega izvajalca iz kakršnega koli razloga, razume in se strinja, da mora prenesti gostovanje in domeno (v kolikor nima rešeno interno) novemu ponudniku. Izvajalec ni dolžan posredovati izvorne kode, se pa zavezuje, da bo storil vse, da bo naročniku pomagal do nove vzpostavitve (potrditev prenosa domene, izbris gostovanja).

člen 3.11.
Izvajalec si pridružuje pravico do navedbe naziva pravne/fizične osebe ter spletno povezavo na svojo spletno stran, kot referenco. Prav tako si izvajalec pridružuje pravico do navedbe izdelovalca spletne strani, v nogo spletne strani naročnika.

4. RAZJASNITEV POJMOV, DEL IN PRIČAKOVANJ

člen 4.1
Razlaga pogostih pojmov:
  • Spletna vizitka - enostavna spletna stran, kjer z relativno nizko investicijo pridete do spletne strani. Spleno stran ni moč samostojno urejati.
  • CMS sistem - Content Management System (sistem za upravljanje vsebin). Razlika sistemov je predvsem v enostavnosti urejanja, možnih dolgoročnih nadgradnjah, ceni posodobitev oz. vrdrževanja in v tem ali gre za zaprtokodni ali odprtokodni sistem.
  • SEO - Search Engine Optimization. Optimizacija spletnih strani ali SEO, je proces, kjer skušamo izboljšati pozicijo spletnega mesta na iskalnikih. Izvajalec ne izvaja "off site" optimizacije in nikoli ne zagotavlja prvih mest na iskalnikih. Si pa prizadeva za kvalitetno "on site" optimizacijo in visoke pozicije v iskalnikih.
  • Spletno gostovanje (strežnik) - prostor kjer se nahaja spletna stran (kamor kaže DNS zapis domene). Gostovanje je deljeno (v kolikor ni dogovorjeno drugače).
člen 4.2.
Zajem zahtev in vseh novih del se šteje za veljaven izključno, v kolikor so poslana na veljavni e naslov znotraj domene etrend.si, kot navedeno v členu 2.3.

člen 4.3.
Izvajalec zagotavlja kakovostna dela, kjer naročnik lahko pričakuje izpolnitev vseh ponudbenih, ponudbenih in drugače dogovorjenih obveznosti.

člen 4.4.
Naročnik razume in se strinja, da je za uspešnost spletnega mesta potrebno dobro načrtovanje, vzajemno sodelovanje in strateško oglaševanje po končanem projektu. Dolgoročno je povečanje donosa iz naslova spletnega mesta v veliki meri odvisno od naročnika samega.

5. SPREMEMBA POGOJEV SODELOVANJA

člen 5.1.
Izvajalec lahko spremeni pogoje sodelovanja brez predhodnega opozorila. Vsaka sprememba je veljavna 5 delovnih dni po objavi na spletni strani. Naročnik se strinja, da bo občasoma obiskoval spletno stran izvajalca in bo tako seznanjen z morebitnimi spremembami. V kolikor se naročnik s spremembo ne bo strinjal lahko odstopi od sodelovanja z izvajalcem.

Morebitne spremembe se nikakor ne nanašajo na škodo izvajalca ali naročnika, temveč se nanašajo na hitrejše in boljše sodelovanje med naročnikom in izvajalcem.

Pogoji poslovanja veljajo od 01.01.2012 do preklica. Pridružujemo si pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.

ZADNJE SPREMEMBE

Zadnja dopolnitev pogojev: 01.07.2018, kjer se je dopolnilo:
  • ureditev veljavnosti pogodbe na daljavo (člen 1.8.)
  • varovanje zasebnosti  (člen 3.9.)