Koraki do učinkovitega spletnega nastopa

Postopek nastopa na spletu je dokaj obsežen in vsebuje veliko pomembnih podrobnosti, ki znatno vplivajo na vašo »e-podobo«. Navajamo nekaj ključnih korakov, katerim je treba posvetiti večjo pozornost in več časa za razmislek.

Ti koraki vam bodo v pomoč, ne glede na to ali želite pisati samo bloge ali pa narediti spletno stran za določen izdelek ali predstavitev poslovanja.

ZAČETNA FAZA

Način nastopa
Najprej se odločite kakšen način nastopa na spletu bi za vas zadostoval. To je predvsem odvisno od tega kaj želite obiskovalcem ponuditi. V nekaterih primerih je dovolj pisati bloge, ali nastopati samo na socialnih omrežjih. V večini primerov pa se podjetja odločajo za spletno stran povezano z socialnimi omrežji.

Blagovna znamka in vsebina
Preden se lotite izdelave spletne strani najprej zožite vašo vizijo. Kakšni so vaši cilji? Kakšen je vaš dolgoročni cilj? Dokler o tem razmišljate v ožjem smislu, boste lažje določili blagovno znamko in pripadajočo vsebino.

Izbira imena domene
Ko se odločate za naziv domene je dobro, da razmislite o tem kako se izgovori, kakšno je črkovanje in kako dolg je celoten naslov. Poskrbite, da izberete domeno, katero si bodo obiskovalci lahko zapomnili in jo enostavno vpisali v naslovno vrstico.

Pregled konkurence
Nekaj časa je dobro posvetiti tudi vaši konkurenci. Morda na takšen način lahko tudi pridete do pomembnih informacij o predstavitvi vaše dejavnosti. Nikakor ne kopirajte konkurence ampak poskusite narediti bolje.

Izbira izvajalca
Morda eno od ključnih vprašanj. Kateri izvajalec je pravi za vas?
O tem bi lahko pisali veliko, vendar bomo odgovorili na krajši način. Povprašajte izvajalca kako poteka sodelovanje po končanem projektu in kakšna je podpora po tem, ko je spletna stran že postavljena.

Preverite obstoječe reference. Lahko tudi pokličete obstoječe naročnike in tam povprašate o kakovosti izvajalcev. To so informacije iz prve roke. Vsekakor pa posvetite pozornost tudi ceni storitev.

NADALJEVALNA FAZA

Ko ste uspešno opravili zgoraj navedene korake, se vaše delo šele prične. Sedaj je vaš glavni cilj pridobiti obiskovalce, ter potencialne kupce.

Uporaba Google Analytics-a
Da bi vedeli kakšna vsebina je za vaše obiskovalce zanimiva, kako dolgo se obiskovalci zadržujejo na vaši strani in kako pridejo na vašo spletno stran, uporabljajte Google Analytics. Na podlagi pridobljenih podatkov se boste lažje odločili za nadaljnje spremembe.

Vzpostavitev socialnega omrežja
Danes je že to skoraj obvezno. Če imate spletno stran, potem imejte tudi Facebook ali Twitter račun, ter oboje čim bolj povežite.

Odločite se, kaj boste pisali in kako pogosto
Razvijte idejo o čem bi radi na spletni strani pisali (aktualne objave, nasveti, koristne informacije), da bi bilo obiskovalcem zanimivo. Prav tako določite tudi urnik objavljanja vsebin, ki vam ustreza. Objavljanje vsebin na določene dni v tednu daje občutek rutine tako vam, kot tudi vašim bralcem. Vaši bralci bodo tako počasi dobili občutek, kaj lahko v bližnji prihodnosti pričakujejo. Ta točka seveda velja tako za spletno stran kot tudi za družbena omrežja.

Poiščite obiskovalce
Uporabite čim več virov za pridobitev novih obiskovalcev (forumi, blogi, zunanje povezave). Dolgoročno vsaka povezava šteje za boljše uvrstitve v spletnih iskalnikih.

Pomagamo in svetujemo vam lahko tako v začetni fazi kot tudi v nadaljevalni.
Za pomoč ali dodatne informacije nam pošljite sporočilo.



« nazaj na seznam

Doseganje večje varnosti na spletu

Za varno brskanje po spletu Chrome označi varnost povezave z ikono v naslovni URL vrstici. Do sedaj Crome HTTP protokola ni izrecno označeval kot nezavarovanega.

Kdo ima najstarejšo spletno stran v Sloveniji?

Ali veste, kdo ima najstarejšo spletno stran v Sloveniji? Pomagajte ga najti, nagradili ga bomo!

Kako obiskovalci berejo vašo spletno stran?

Način prikazovanja teksta na vaši spletni strani lahko dejansko poveča ali zmanjša prodajo ali učinkovitost vaše spletne strani.

Samo še nekaj podatkov potrebujemo

In vaša nova pot se lahko prične

Vaše ime: *
Vaš elektronski naslov:*
Vaš telefon:
Zadeva:*
Sporočilo / vprašanje :*

Vaši podatki so pri nas varni