Spoznajmo se

Izdelava spletne trgovine

Kot vse v digitalnem svetu je tudi izdelava spletne trgovine precej široko področje, kateremu je treba nameniti stoodstotni fokus, če želimo, da bo izdelana spletna trgovina dosegla želeni učinek.

Svetovni trendi kažejo, da se vse več nakupov opravi preko spletnih trgovin, glavni razlogi za to pa so:
  • udobje nakupa iz domačega naslonjača
  • nakup brez omejitev delovnega časa in
  • preprosta uporaba
  • dostava na dom
Vse bolj pa je treba upoštevati tudi dejstvo, da se, tako branje vsebin, kot tudi spletno nakupovanje, seli na pametne telefone, zato je nujno, da se pri  izdelavi spletne trgovine upošteva koncept “mobile first”.

Kaj je dobro vedeti pri izdelavi spletne trgovine

Ni bližnjic! Izdelava spletne trgovine je proces, ki se po postavitvi na splet ne zaključi! Za resnejšo prodajo in uspešnost na spletu je potrebno veliko truda, časa, testiranja, analiziranja in znanja. Zgodi se, da se nekaj prvih tednov ali celo mesecev proda zelo malo; naša praksa je pokazala, da je takrat potrebnega največ dela, da se ugotovi, kaj je narobe in se ustrezno ukrepa. Potrebno je tudi razumeti, da ni enako, če se lotimo prodaje izdelka, katerega lahko kupimo impulzivno, ali prodaje izdelka, ki ga, recimo, potrebujemo enkrat na leto!

Kakšna je cena izdelave spletne trgovine

Tako kot na vsako stvar, tudi na ceno izdelavo spletne trgovine vpliva veliko dejavnikov, zato jo je pavšalno oceniti, kot velikokrat nekdo pričakuje s slavnim vprašanjem “dajte od oka povedat, koliko stane izdelava spletne trgovine”, zmotno in napačno!
Cena izdelave spletne strani se določi na podlagi vaših želja in pričakovanj. 

Odgovorite si vsaj na sledeča vprašanja:
  • kakšna je obstoječa konkurenca spletnih trgovin
  • kakšne spletne trgovine so vam všeč
  • B2B, B2C prodaja ali oboje, kakše so opcije politike cen
    rabatni sistem na nivoju kupcev
    rabatni sistem na nivoju skupine artikla
    rabatni sistem na nivoju artikla
  • kakšen je prodajni program, koliko atributov ima, kaj vse vpliva na ceno artikla
  • povezava s prodajnim programom (Metakocka, VASCO, SAOP, Phanteon…)
  • možnost uvoza in izvoza podatkov
  • naprednejše komunikacije in posredovanja naročil
  • kakšna bo predstavitev artikla
  • enostavna - naziv, kratek opis, slika, cena …
  • kompleksna - na prikaz artikla vpliva več atributov
  • kakšne oblike spletnega plačevanja želite
  • kompleksnost procesa oddaje naročila
  • “after sales” opcije: oceni izdelek, komentiraj, oceni UX …

Ponujamo RAZVOJ DIGITALNE ZGODBE, ki vas bo povzdignila nad povprečje!
Začnimo tukaj

Se investicija v izdelavo spletne trgovine povrne?

O, da, verjamite, da se ob pravilnem pristopu več kot povrne!