Blog

Spremljajte naše koristne nasvete in aktualno ponudbo.

Digitalne preobrazbe - nove možnosti tudi za turizem

Digitalna tehnologija je globoko posegla v naša življenja. Skorajda ni področja, kjer se digitalizacija ne bi vsaj pojavila, če ne že močno uveljavila. Strokovnjaki napovedujejo, da naj bi kar 80 % prebivalstva EU do leta 2030 imelo osnovne digitalne spretnosti in znanja.

Digitalna strategija EU

Ob vsem tem smo si v Evropi zadali cilj t.i. digitalne strategije EU, ki naj bi zagotovila, da bo digitalna preobrazba koristila državljanom in podjetjem ter da bo pripomogla k doseganju cilja podnebno nevtralne Evrope do leta 2050.

Vse skupaj je že podprto z zakonodajo, in sicer so stopili v veljavo 3 pomembni akti: Kakšne spremembe torej že doživljamo in kako lahko skupaj in vsak posebej zagotovimo, da bo ta sprememba prinesla koristi za vse? Poglejmo si primer turizma.

Digitalizacija je neizogiben pojav tudi v turizmu 


Turizem je bil eden prvih sektorjev, ki je digitaliziral poslovne procese v svetovnem merilu, saj je z uvedbo spletnih rezervacij letov in hotelov postal digitalni pionir. Ko sta informacijska in komunikacijska tehnologija postala globalni pojav, je bil turizem dosledno zgodnji uporabnik novih tehnologij in platform.

Pandemija Covid-19 pa je naša življenja popolnoma spremenila. Čas karantene nas je spodbudil, da smo stvari ponovno ovrednotili. Podjetja, ki so razvila spletne distribucijske kanale za svoje storitve ali izdelke, so posledice koronavirusa sicer občutila, vendar v precej manjši meri kot ostali. 

Tako nepričakovano obdobje, kot je čas pandemije, pa je le še potrdil, da se morajo številna podjetja digitalizirati. V panogi, kot je turizem, seveda ne moremo potovati preko spleta, vendar je veliko procesov, ki jih je mogoče racionalizirati s pomočjo spleta. Izboljšamo lahko udobje storitev, komunikacijo in povečamo prodajo. Prav tako lahko ponudbo personaliziramo in se stranki približamo tudi individualno.

Personalizirana ponudba


V 21. stoletju si prizadevamo za edinstvenost. Vsaka stranka želi biti obravnavana individualno in vse bolj priljubljene so tudi turistične ponudbe po meri. S personalizirano ponudbo se stranke počutijo počaščeno, nekaj posebnega. Doživetje sodobnega turista je pomembneje kot kdajkoli prej, saj so mu zaradi digitalizacije in personalizacije pisana na kožo. 

Digitalizacija turizma v Sloveniji

Niso se spremenile le navade turistov, modernizirali so se tudi mnogi poslovni procesi. Digitalna preobrazba je tako nujna tudi v turizmu, saj lahko prispeva k doseganju višje dodane vrednosti panoge, maksimizacije koristi za vse deležnike in nenazadnje gostom ponudijo odlično uporabniško izkušnjo. 

Na pomembnost digitalnega preboja v slovenskem turizmu pa opominja tudi nedavno predstavljena strategija digitalne preobrazbe slovenskega turizma 2022–2026. Njena vizija je, da Slovenija postane vzorčni primer pametne destinacije, ki krepi in spodbuja razvoj trajnostnih, butičnih, personaliziranih in inovativnih doživetij. Gre za prvi tovrsten strateški dokument v Sloveniji, ki v vse bolj digitalni sedanjosti vidi številne priložnosti.

Digitalna transformacija kot pika na i

Kljub digitalni transformaciji turizma pa moramo tudi v prihodnje poskrbeti za gostoljubnost, prijazno dobrodošlico, ustvarjalnost pri izpolnjevanju visokih pričakovanj gostov. Digitalni turizem naj bo pika na i vsega lepega in dobrega, kar ima slovenski turizem ponuditi.


Če ste pripravljeni, da digitalizirate svoje poslovanje, pišite nam. Z veseljem bomo z vami zavihali rokave!

Ekipa ETREND, 7. februar 2023

Kako rezervacijski sistemi revolucionirajo poslovanje in zakaj so postali nepogrešljivo orodje za učinkovito rast in razvoj podjetij v digitalni dobi.

Katere tehnologije se najbolj uveljavljajo? Kateri so najpomembnejši trendi, na katere se morajo vodje podjetij pripraviti?

Kateri trendi digitalnega marketinga se bodo pojavili v letu 2023? Kako lahko mala podjetja te trende izkoristijo v svojo korist? Kako pridobiti pomoč pri digitalnem marketingu?

Celostna grafična podoba podjetja je njegov obraz in zagotavlja, da lahko komunikacija podjetja doseže ciljne skupine.

Mplus 2000

naino

Tinex

BikeBrothers

Obzorje

VISIT KRŠKO

Hiša Linhart

Parketarstvo Ravbar

Rofi shop

KOLESARSKI CENTER SEVNICA

Predikat

Plus Rešitve

Ošterija Debeluh

POLYMER GROUP

Blooming

Hotel Leonardo

KOČEVAR IN SINOVI

Dolenjske Lekarne

Jaka&i

AlpeadriaBooker

VIVO catering

Univerzal

Restavracija Amor

ABC NET

TEVE PTUJ

Gurman

Okusi Posavja

Portal Dogaja.info

Gostilna Strniša

SKIRO INŽENIRING

Kovinocrom

Digitalni turizem

Trendlight

Butters

SB Novo Mesto

Komunala Brežice

Plesno društvo Imani

STOPAR DESIGN

ZD Novo Mesto

BubkaBar

TOMAS TRANS

Vulkanizerstvo Furlan

<
>
16
16let izkušenj
200 +
200+uspešnih projektov
200 +
200+poslovnih partnerjev
×